tränings tips..

Här kommer ett träningstips..
Red själv denhär övningen igår och den tkr ja e bra :)




du börjar med att rida en volt rund konen och sen vidare på en större volt och hoppar cavalettin /hindret.

ja så enkelt är det!! en smidig och enkel övning.. som ändå kräver koncentration som alla övningar ju! :)
och sen byter du varv !

De du kan träna på är avståndsbedömningen, på hindret de kan man alltid träna på mer! (:
men just att du ställer honom i volten och jobbar han/hon !


Hoppas de kanske va nåt tips på en lite lättare övning! :)

Kommentarer
Postat av: erika<333

bra övning den måste jag pröva:)

sv; ja jag ska köpa ny häst men jag ska ha kvar den jag har nu men vill ha en häst/ponny som jag kan komma riktigt långt med jag tror att jag kke kan de med min häst som jag har nu men vill helst ha en D-ponny eller en lite mindre häst oxå:)

2011-02-03 @ 20:08:54
URL: http://erikaaasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0