fyfan!

ja ska aldrig sjunka så lågt som du gör..

och ja skulle vilja skriva av mej som sjutton här men nej det är inte rätt.. har man något elakt så kan man lika gärna hålla det inne, för det blir inte bättre av att säga det såhär.. OFENTLIGT!
ja.. DU fattar precis va ja snackar om!.

förlåt läsare... men ja e bara så sjukt arg.. skulle som sagt vilja skriva av er för att ni skulle få veta hur allt ligger till i mitt liv.. men ja då blir allt värre.. ja får bita i de sura äpplet nu och tänka på allt de posetiva i mitt liv istället!
ibland måste man välja bort de dåliga i ens liv eller hur?
man ska inte gå runt och må dåligt ?
det är precis vad jag gjort de senaste 6 åren? men nu tänker ja inte utsätta mej själv för det mer..!!


Iaf.. på tal om nåt roligt ist..
Glad alla hjärtans dag på er :)
hoppas ni alla får en mysig och underbar dag!!
jag åker 13.50 till linköping för att träffa den underbaraste personen i mitt liv - Edvin :)! <3
Skriver nog mer senare när ja kommer fram till linköping.. då har ja 1 och en halv timma på mej innan edvin slutar.. så får la sätta mej på rese och vänta :)! tror ja har internet då som tur iaf :)!
PUSS på er och ge alla en extra kram idag :)


Kommentarer
Postat av: F^^

glad alla hjärtans dag! och vilken söt blogg!^^ vilken underbar header du har! du ser ut som en liten prinsessa på den!^^



min kompis är just nu på semester, och då är jag gästbloggare sålänge. både hon och jag skulle bli jätteglada för en gullig kommentar eller en liten höjning i statistiken, och det skulle vara jättesött om du ville titta in på bloggen!^^ ha en underbar allahjärtansdag, så syns vi på www.baralillaelina.blogg.se? hihihh! //F

2012-02-14 @ 10:39:45
URL: http://baralillaelina.blogg.se/
Postat av: Erika

Helt rätt skit i de dåliga o tänk på de bra. :)



SV:

Ah nae de var inte en sån jag tänkte på, men då vet jag. :)

Använder inte hjälptyglar eller så när jag tömkör, men tanken har funnits där.



Men ska försöka kämpa på utan o få henne i en stadig form utan. :)

2012-02-14 @ 11:06:50
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Elin

Finns tyvärr många energi tjuvar där ute:/ låt inte sånna ta din energi så vänd ryggen till och umgås bara med folk som gör dig glad:) vet exakt hur du har det:/

2012-02-14 @ 11:38:48
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/
Postat av: Noomie

Jaha! Vad roligt :D

2012-02-14 @ 12:57:23
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: amanda <3

Hoppas allt blir bra, i know the feeling <3

2012-02-14 @ 20:53:33
URL: http://amandamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0