Tungt..

Visst är de tungt ibland?
just nu står jag i en sån sitvation...
så klart jag vill fortsätta som det var! eller har blivit!
aldrig har ja mått så bra som då!
att det äntligen kan börja fungera!
hoppas ni förstår det!
framför allt du!
de är klart jag vill komma igen!


Ja .. dagen gick fort.. ska försöka byta om snart och öva på svenska grej.. prov om en vecka!
sen ska ja upp till stallet och rida med sandra!
Det blir skojj!
humm.. nej ja måste äta oxå. för er som undrar om texten ovan.,. de som har med saken att göra förstår.. de andra inte.. så de är lungt på ett sätt! elr hur man nu ska säga?! (:
men nu ska jag göra iordning mej!
Ha en fortsatt bra dag =*
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0