Svar till jenny..

Fick en kommentar av en som heter jenny.. Såg det nu så tänkte att jag kunde svara på det här eftersom jag inte kunde skriva till dig på något annat sätt.. Vrf jag säljer dixie elr ska sälja henne är för att jag känner att det blir farligt.. Mamma, pappa och hans sambo vill inte heller att jag ska rida henne. Det är så att hon nästan stegrar över varje gång. Jag har lärt mig otroligt mkt genom att ha henne och blivit en bättre ryttare men känner att det är bättre hon kommer till någon som kan fixa det och är ännu tuffare än vad jag e och sätter henne på plats så kommer hon säkert bli en helt underbar häst eftersom hon kan hoppa och går super fint. Hon har blir som en bästa kompis... Men så nu kanske du vet lite? Det ha vart ett mycket svårt beslut men efter ett mycket år så är jag nu här. Hoppas du ser detta. Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0