soft dag...

Sånna här dagar gillar vi! ;)
första lektionen hade vi sy slöjd.. sy löv -.-'' HAHHA :p
men iaf.. på rasten gick vi hem till mej i en halv timma sen till baka till syslöjd..
sen åt vi vid 12 :) korv oh bröd ute! gott gott! sen vid 1 började nån "konsert" grej? typ 9orna sjöng osv..
sen kvart i 2 fick vi sluta! :) soft dag asso!!
oh medans dom sjöng/spelade, så satt jag ElinL Evelina, amelie, Lisa oh några mer? på asvalten oh hade kul HHAHA :p Och torsdag kmr bli bäst!<3
Ne.. nu ska ja kolla lite på internet innnan ja fixar mej.. ska åka och hämta ut mina nagelsaker jag beställde förra veckan? så fixa naglarna ikväll kanske! :)
sen som sagt MÅSTE jag hitta en klänning jag ska ha på mej :o akuuuut!!
men får la gå onsdag efter skolan? .. elr fan vi har ju klass kamp då.. men ja måste orka ändå.!
Elin kanske vill hänga med mej???? :)
Ha de bra allihopa!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0