Skarpa svängar..

Idag red jag på banan :))
Va ganska mkt snö :O men då får hon ju kämpa mer :)
Tränade "skarpa svängar" så gjorde som en "gymkana" övning typ..


Gjorde en liten bild i paint så ni skulle förstå ;)
Tränade först i trav så hon vet exakt vad man skulle göra..
Rundar första konen och sedan andra.. som pilarna.
Bytte håll och vaierade...
I höger varv gick det bättre än i vänster :P

Men hon var duktig :)
Kan ju oxå berätta en liiiten sak ^^,

Jag red på fyrkants-spåret och galopperade förbi en Kon,.. Då hoppade hon till och sadeln åkte fram.. hon började bocka på hela kortsidan och halva långsidan, men jag satt kvar.. sen stannade hon ungefär vid "B" och då trillade jag av med ansiktet före i snön.. landade mjukt iaf? haha.. nej men västen klämde till vid revbena och fick svårt att andas en stund men sen så upp igen och öva med konerna ;) haha


Men ha de så bra allihopa
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0