Ojoj

Nyår igår blev kul med älskling och annat massa folk :) ja har lärt mej att 15 cm klackar ska man inte ha när man går runt flera mil ( en lång stund iaf ) hehe ;) men iaf strax ska vi åka och kolla på ett hus där vi ska bo vecka fem och sex :)
Blir att ja åker hem i veckan nån dag :) sen måste ja säga att ja har världens underbara pojkvän.. Oh de har ja sagt hur många ggr som helst men ja verkligen menar det.. Han är mer än ja någonsin kunnat hoppas på att en pojkvän kunnat va .. Igår visade han att jag verkligen betyder mycket för honom , även om ja visste det så var de så tydligt igår.. Jag går aldrig osäker när han e med och det är ju precis så det ska vara . Det är svårt att beskriva sin kärlek såhär så ni ska förstå hur mycket denna pojk betyder för mig men ja hoppas ni förstår lite .. Han förstår just nu inte vrf han inte får se det ja sitter och skriver till er men det får han reda på när han kikar in här !
Edvin du är det bästa som hänt mig och det va som en gåva från ovan när ja fick ditt nummer ! Älskling ja älskar dej så otroligt mycket och det är svårt att förstå hur mycket känslor man kan ha men jag hoppas jag visar tillräckligt <3
Det ska alltid vara vi två!
Och ännu en gång : jag älskar dej!<3


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design!

får man se vem han är någon gång kanske? ;)

2012-01-01 @ 21:38:34
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Erikaaasss

gulligt! vet exakt hur du känner!:3

2012-01-07 @ 17:26:19
URL: http://erikaaasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0