påväg hem--->

Sitter på bussen nu och är på väg hem till kära jönköping :)!
blandade känslor där..
skit pissigt att lämna edvin.. men samtidigt kul oh träffa sheron igen omg.. va ja saknar han :(
får se om ja rider lite när ja kommer hem :) kanske en stund på banan! :)

Tänkte  skriva en liten utvärdering om Skopunkten (min praktik plats vecka 5)
Det jag fick göra under veckan var:
- städa
- fixa iordning skor som inte låg snyggt
- packa upp nya skor
- se den nya vår kolektionen (vilket va sjukt kul för de va så mke snyggt :) hehe)
- "mublera" om, byta plats på olika skor, även hyllor osv.
ja det va ungefär det..  ser själv hur tråkigt det låter..
men för en skogalen tjej som jag va de faktiskt kul.. ja sålänge man hade nåt att göra :)!
så jag rekomenderar verkligen Skopunkten som praktikplats!
sen skiljer de ju sig från butik till butik men personalen som var här i Linköping var underbara!
så himla trevliga och snälla :) så det var så kul att jobba med dom! :)

Nästa vecka laddar ja för nya krafter och besöker Bikbok i en vecka :)!
Ha de bra :)!!
PUSS

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

svar: eller hur :)

2012-02-04 @ 09:59:00
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

svar: ja det är jätteskönt :)

2012-02-04 @ 10:54:03
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0