Clear round Första 90 cm:)

Okej..
igår kväll hoppade jag min första 90 cm ute på clear round :)!
ska försöka skriva lite kort om dagen :)
Hade med moa som hjälpte mej och hållde reda på saker ;)
Första rundan va ja skit nervös haha. men det blev en vägring.. MEN det va helt mitt fel, kom fel och han kunde inte hoppa av rätt, resten av rundan gick suuperbra!
Andra rundan gick SUPER BRA!! felfri :)!
sheron kändes så himla bra och lugn!
han verkade trivas med höjden och allt! :)
Bild efter tävlingen :)
här är film från första rundan!
här är det lite ojämna hopp osv.. och en vägring men förutom det är jag jätte nöjd :)! och notera att detta är första gången vi hoppar 90 ute :)
här är på andra rundan :)
felfri och mke mke bättre :)!!
e super nöjd över dagen :D!
Puss och kram på er alla :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0