paus??:o

funderar på att ta en blogg paus.. för ja hinner verkligen inte med bloggen nu.. så himla mke med skolan och sen rider jag ju på em /kvällen.. sen plugg oh ah..
så får se lite hur ja gör!
idag red jag iaf ut i regnet med sheron! ungefär 45 minuter :)
blev skritt en stund och sen jogging en bra stund oxå.. han blev verkligen inte trött så vi ökade till trav och travade en stund oxå! han va så himla pigg och ville galoppera men de ska vi göra imon. för då har de nästan gått en hel vecka sen vaccinet så ja :)
vi red mke backar oxå så han fick träna lite rygg !
imon blir de galopp, kanske inte att han får jobba jätte mke i galoppen men lite lugnt ändå.. om de nu går när han e så pigg?? :o :p
har suttit och pluggat på mode projektet.. gjorde klart 60 talet.. nu har ja bara 70,80 och 90 talet kvar :)!
nu ska ja sova strax
PUSS
bara för att Lina ÄLSKAR att va med på min bloggg :D:D:D! <3
tjockisar igår på lektionen :P

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Hehe det hoppas ajg med =)

2011-09-20 @ 21:58:52
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Catharina

Sv: Så lugnt så, var så förra gången med men trodde du hade fixat det men det ärinte så lätt att märka :D

2011-09-20 @ 23:48:23
URL: http://systrarnacarlsson.blogg.se/
Postat av: Erika

Ibland kan ett uppehåll vara skönt, för att återfå lite energi och lust att blogga.



har med haft den tanken, men kämpar på.

då jag inte vill tappa mina fina läsare. :)

men blogga annars på helgerna om du har mer tid då. :)

2011-09-21 @ 11:58:59
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0