bussen--->linköping

måste bara säga att ja faktiskt saknat lite att blogga, skönt att kunna skriva av sej nån stans :)
och det är skönt att veta att läsare blir glada när man väl är tillbaka och fortfarande har läsare :)!
nu sitter ja iaf på bussen mot Linköping!
musik i öronen :)
sheron får "jessica-vila" hela helgen haha :) men har ju en bra oh snäll mamma som tar hand om han och rider han :) så de känns bra oh lämna honom i trygga händer!
sen måste ja ju berätta va ja ska få om 2-3 veckor:o
igår när jag och mamma gick in på a6 för oh köpa mat så bestämde vi oss för att först käka på MC ;) så gick vi förbi sånna telenor försäljare som mamma hatar haha.. men helt plötsligt är ja då snart en
IPHONE 4S ägare :o :D (en vit) ;)
jag som nästan alltid vart emot IPHONE.. menja.. riktigt häftig e den nya iaf :o !
kommer ligga runt samma pris som ja betalar nu ändå så det är inte så mke skillnad !
skönt att slippa min dumma jobbiga HTC,!
är nog framme om kanske 50 minuter elr nåt!
ha de bra för de kommer jag oxå ha :D!
puss på min fina pojk :*

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Hm, jag vet inte om du kommer ihåg att hon var skadad jätte länge? Det visade sej i alla fall att hon hade en gaffelbandsskada och spatt på samma ställe :'( Så hon blev utdömd i maj, fick sommaren och fick somna in nu 8:e november :'( <3 <3 Om du vill läsa mer har jag en ny blogg nu, elingb.blogg.se

2011-11-11 @ 19:14:28
URL: http://elingb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fin blogg! :)

2011-11-11 @ 19:35:20
URL: http://ebbaliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0