ullared i mon..

ja !! dit ska ja i mon :D
vi åker vid 9 tiden.. så ingen skola wohhoo!! :D


longerade sheron på banan innan och de gick bra :) duktig han va!
sandra var med men hon red.. oh innan hade vi utsläppet ! så de blev en tidig morgon i stallet !
usch va min blogg är tråkig nu känner ja.. ursäkta! :s
vet inte vad som hänt :S

MEN liten inköpslista MÅSTE man ju ha när man åker till ullared.. men ja har inte skrivit nån x)
men det ja ska kolla efter e iaf :
-ridskor
-lindor
-grimma /repgrimma
-ridbyxor

ja.. får se om ja hittar nåt annat.. sen har ja inte så j'tte mkt pengar med mej heller :p


min lilla stats hund som inte gillade att va i hundgård :p

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag föreslår Ullareds hästgodis också, morot och äppel smak :) funkar kanon ;)

+ att jag tycker de är goda också, jag och Moa g¨år runt och äter på de hela tiden :P

2011-03-14 @ 17:46:17
URL: http://matildagullet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag föreslår Ullareds hästgodis också, morot och äppel smak :) funkar kanon ;)

+ att jag tycker de är goda också, jag och Moa g¨år runt och äter på de hela tiden :P

2011-03-14 @ 17:46:42
Postat av: Erika

Åh va kul att åka till ullared. :D

2011-03-14 @ 19:06:41
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0