Gästbloggning av:

Hej alla läsare!!
Jag hittade in på Jessicas blogg för bara ett par dagar sedan. En blogg med fina inlägg och snygg design!
Men vem är då jag?
Jo, jag är en sprallig 17årig tjej ifrån Blekinge, Karlshamn. Jag har hållt på med hästar i hela mitt liv och lägger alltid all
min lediga tid åt att träna och rida mina hästar.
Just nu har jag och min familj 7hästar, varav 4 är mina tävlingshästar. Jag har inte kunnat bestämma mej för vilken gren jag gillar
mest så just därför har det blivit att jag tävlar i 4 olika grenar. Hoppning, Dressyr, Fälttävlan och Körning.
I hoppningen tävlar jag mest med min godkända welshcob avelshingst Fjordglimt Sir Thomson RWD17 som jag har på foder. Vi tävlar L:A och
är startklara till MSVB. I dressyren ska jag gå upp i FEI klasserna nu med min Cponny Some Day. Some Day är även den pållen som jag tävlar med i
fälttävlan. Vi deltog i Mörrums Ryttarförenings lag i LAG-SM 2009. När det gäller körningen så tog jag ett sabbatsår förra året. Men i år är min körhäst Triton
igång igen och vi ska försöka försvara vårt Ungdoms SM Guld från 2009. :) Har även en unghäst vid namn Nero Cash som håller på att vänja sej vid tävlingsbanorna.
Förutom stora planer och höga mål inför mitt sista ponnyår nästa år så är jag en helt vanlig tjej. Har verkligen inte mina hästar som enbart tävlingsmaskiner.
Alla har sina egna personligheter och är väldigt speciella. Även om jag satsar hårt inom ridningen så jobbar jag dom mycket från marken. Tricktränar en hel del. :)
Eftersom jag aldrig gästbloggat innan och inte vet vad jag ska skriva så vore det bästa om ni besöker min blogg och bildar er en egen uppfattning. :)
Hoppas vi hörs!!!

Kram Linda

Nattstad.se/Lindawigren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0