nu ska ni få se :)

hittade en bild från google.. så kan ni få se lite av mina ridvägar.. mitt i stan men ändå inte ;)
oj.. nu blir den kanske välldigt liten men ni ser den rosa pilen.. där är stallet... och de gröna är golfbanorna..
så hela denhär gröna runda plätten rider jag "på" eller hur man säger... jätte fina vägar skog/grus vägar! :)



Red barbacka idag :)
kände att ja lika gärna kunde göra det och träna balansen!
blev ganska mkt galopp och trav :) mkt övergångar mellan skritt och trav .. med enbart rösten!
gick skit bra!! :)
oså blev det ganska mkt backar!
resten av veckan kommer se ut såhär;
Onsdag: Dressyr på banan (trimma inför tressyr tävling)
Torsdag: Vila
Fredag: Rida ut, galoppera så han får sträcka ut sig.
Lördag: Hopptävling!
Söndag: Dressyr tävling!
det blir nog bra!
nu ska ja äta lite sen blir det plugg på moppe grej!
ha de braaa!
/ / J e s s i c a

Kommentarer
Postat av: N

sv: tack :D

det är super :) är det din häst på headern? :)

2010-09-28 @ 19:55:18
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Madde

Hehehe ja de är alltid mysigt med ysiga ridturer i skogen :)

Själv har jag ponny vid JFK och där är det med jätte fina ridvägar :)och man tränar hästen på ett bra sätt där med..

jag har ridit med din kompis elin där :)

2010-09-28 @ 20:37:05
Postat av: Hanna :)

lycka till på tävlingarna ;D

2010-09-29 @ 00:17:15
URL: http://hannabresellss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0