ah...

Kan skriva lite här då.. efter syslöjden så hade ja sjukt ont i huvudet som vanligt? .. men så ja gick hem.. nåt konstigt är det.. fixade lite mat sen såg ja på en film! ja e jätte trött.. fast ja sovit bra och länge.. försov ju mej ändå 30 min i morse hehe. och ja måste bli bättre tills i mon.. för då är det engelska prov, och de vill man ju inte missa? så man får gå på "studio 410" elr va de nu kallas för. fint väder är det oxå ute.. vrf alltid så när man inte mår bra? kollat lite på kläder på internet.. finns inte direkt nåt ja vill ha.. men får se om ja orkar åka till a6 ikväll eller nån annan dag! har ju lite pengar nu så kan ju unna mej lite kläder :) fast då måste huvudvärken gå bort :o Men ja hoppas alla har det bra i skolan och eller vart ni nu är ! Pusss // J e s s i c a

Kommentarer
Postat av: josefine freéd

SV: Tack vad snällt! Ja hon är min egna häst :)

2010-09-23 @ 15:11:06
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: josefine freéd

Tack! :) Din såg riktigt fin ut med. :)



Bellie är en varmblodstravare på 10 år. Om du går in på augusti 2010 på min blogg och bläddrar till nästan längst ner, så finns den presentation av oss där. :) Ska även fixa en liten press på sidan bara jag kan klura ut hur man gör.. :>

2010-09-23 @ 15:40:45
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0