reeeeklam :)

Nu är det reklam!
Kollar på idol ...så tänkte ja kunde skriva lite här när de ändå blev reklam! :)
Skolan gick jätte fort! som vanligt?
redan helg!
Svenska provet gick nog bra tror jag?
och vet ni? jag fick VG på engelska provet haha glad :)

Jag red en sväng idag oxå.. mkt mkt galopp och trav.. så han kunde springa av sig lite efter en vilo dag (igår)
och han va PIGG.. piggare än någonsin!!
men kul tyckte han att det va iaf :)
putsade massa i stallet oxå.. och sheron flyttade in i storstallet :) han verkar trivas!
sen skulle jag duschat honom men han va nt så skitig.. bara svansen .. så den tvättade jag och flätade :)
får hoppas att den är lite lockig i mon då ;)

I mon är det hopptävling!!!
IIIihh.. börjar bli nervös!!
men det kommer säkert gå bra!!
ojoj.. nu börjar idol igen! kanske skriver mer sen PUSSS
/ // J e s s i ca

Kommentarer
Postat av: SOFIE

SV: Ja hon är född med kort svans :)

2010-10-01 @ 22:04:55
URL: http://sofieslilla.blogg.se/
Postat av: hanna :)

Grattis :D VG är ju skit bra :D

sv: aa, det syns inte äns att dom rör på sig! :D

2010-10-01 @ 23:25:36
URL: http://hannabresellss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0