Dagens fråga..




kanske fler som vill veta?

Nej det blir inte hästgymnasium för mej.. hade nog vart ganska kul.. men jag vill mer ha det som ett intresse på fritiden oh ah ni fattar.. annars är ja rädd att ja ska tröttna.. "jobba" med det sen hem och göra samma sak igen.. de blir lixom bara hästar. missförstå mej inte nu ^^
Så istället för den linjen ska ja söka in till Stylist eftersom ja fixar naglar, gillar smink /hår.. så va det ett perfekt alternativ för mej! :)
nu håller man tummarna för att sen komma in till den linjen när man ska söka! :)




Sitter och äter frukost nu.. anledningen till att ja hann att göra en Dagens Fråga och skriva ganska mkt va för att ja inte behövde gå ut med hundarna och nu har ja en halvtimma kvar tills ja ska gå :p
idag är en helt OK dag.. elevensval och musik.. e ju kul.. sen förutom det så finns det ju självklart tråkiga lektioner.. men det går nog ganska fort över tror jag... dock slutar jag ju halv 4 :/
Ne nu ska ja inte babbla mer :p
ha de bra!!



bild på dixie min förra :) va ute och Lussade men en kompis.. notera att det inte är nån snö :oo
och de va på lucia dagen :s :p


// J e s s i c a

Kommentarer
Postat av: hanna :)

okej :)

2010-10-13 @ 08:28:55
URL: http://hannabresellss.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: Tack så mycket :) Hon var super duktig. Men det är bara våran andra LB så jaa :)

2010-10-13 @ 14:36:29
URL: http://linahlarsson.blogg.se/
Postat av: johanna

nej på bilden :)

2010-10-13 @ 15:19:21
URL: http://meandbeells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0