fiiiiix :)

Idag har ja fixat lite i stallet!!
älskar att göra det :)
Satte upp planchen och autograferna i mitt stallskåp :D
och en bild på mej och sheron vid sadelhängaren, sen gjorde ja även en ny box skylt!
samma bild som min header fast ja skrev till "uppgifterna" om sheron då ;)
dom i stallet tyckte den va mkt fin! :) (a)

Idag kom även morötterna till stallet.. som kommer en gång i månaden?.. as bra!
så nu har ja en stor säck som ligger i min foderlåda.. sheron fick självklart smaka :D

kom upp dit runt 1 iaf., så fixade jag allt och sen sheron!
såg innan när ja hämtade sheron i hagen att de inte va nån snö på banan!
så då blev beslutet att rida där och hoppa.. vet inte när ja hoppade sist nu! så ja de va ett måste ;)

Sheron gick bra och fint! efter jag hade värmt upp i skritt trav och galopp så hoppade jag av och ställde fram ett hinder på 70 cm!, tänkte att ja kunde träna mest på tekniken idag :)
Och ja hade ju på mej termobyxer, (skyddar mot regn oxå) ;) så ja kände att ja inte var så smidig.. hur skulle ja komma upp på¨sheron då? :p
jo jag ställde han vid staketet och klättrade upp där och sen på honom hahahah (Y)

sen började vi hoppa! :) ett klockrent språng!!
stegen stämde jätte bra och han lyssnade fullt ut på mej!
ställde det typ mitten av banan fast längre mot "C" om ni förstår.. så ja kunde hoppa lite "kringelikrokar" :p
så tränade även på omhoppnings sväng! vilket gick skit bra!

sen tränade jag oxå mkt med avståndet, han vill gärna lägga sig jätte nära hindret så jag tryckte av honom lite tidigare och han hoppade! då blev det ett mkt bättre hopp!
sen gjorde ja lite olika, att ena gången skulle vi komma lite närmre och andra gången lite längre ifrån,
ALLA hopp blev bra :o inte en enda blev konstig eller "hackigt" :')

då blev ja så glad! och klappade sheorn sxtra mkt i slutet! :)
tyvärr blev de ingen film/bilder eftersom ja va själv på banan!
men lite andra bilder ska ni få"! :) på det ja fixade i stallet :)


skåpet! :)



Sadel hängaren, :)



Och boxen, där ser ni boxskylten :)


Ni kan även få se närmare bild på den. här:

så där ser ni.. :D samma som headern :)


//J e s s i c a

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Åh vad fin det är =)



SV: Spån ska vi ha där =)

2010-11-13 @ 16:39:18
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour

2010-11-13 @ 17:12:07
URL: http://stoet.blogg.se/
Postat av: Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour

sv: opps fel :O ja självklart kommer fiolm, iaf från dressyren :) kom trea där :P

2010-11-13 @ 17:12:54
URL: http://stoet.blogg.se/
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig! - vinn biljetter till gbg horse show

ja verkligen! det var synd, men tror som tur är att anna är ganska nöjd ändå :)

2010-11-13 @ 17:23:24
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: sussi

ja just det.. vill helst inte tänka på jul redan :P

haha..

va fint det blev.. gillar oxå å fixa men har nästan aldrig tid :(

2010-11-13 @ 17:31:26
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Elinore - Dressyrblogg

SV: åh tack :D vad fint att du hade den på boxen :)

2010-11-13 @ 18:02:13
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0