:')

Glömde skriva att ja hade en till kommentar ja ville visa er och bla svara på! :)



SV; Ja visst är han duktig!! :) har du själv tränat nån buga med honom`? :)
ja det tycker han verkligen , han ställer upp på nästan allt för en liten morotsbit:)
Åh amanda :') börjar nästan gråta, tack! de betyder verkligen jätte mycket<3
KRAM










Om en stund ska ni få se lite bilder från LADY GAGA konserten.. dock bara mobil bilder.. min kamera DOG innan vi gick in dit.. ännu ett mega stort fel på den -.-'' hatar den kameran.. den va full laddad när vi åkte hemifrån och startade den inte en enda gång! :(


PUSS

Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

sv: tack! :)

jag har precis varit hos frissan, sen stallet och fest.

Själv då? :D

/moa

2010-11-20 @ 12:03:28
URL: http://nettycoop.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja jag har tränat pytte lite men inte så mycket jag har inte gjort så att han bugat så mycket som du gjorde men lite har jag gjort :) Han är den bästa vän man kan ha <3 hälsa sheron från mej ;)

Kram Amanda

2010-11-20 @ 13:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0