trött seg och tröttare :P

ojojoj.. trött är jag.-. efter att ha gått massa verkligen.. sista lektionen gick vi ner till rosengården typ och massa där.. och vi hade ju biologi, då sa läraren man kunde äta maskrosor :OOO omg.. fast ja smakade inte (a'
men jätte svårt att gå med mina skor där :(
men iaf.. sen slutade vi och gick hem till mig ioh lämnade väska och ämtade penghar.. sen gick vi hem till elin svensson och åt en glass sen så körde hennes bror oss till stan :)

oså gick vi där.. sen åt vi på mc, sen köpte vi sockervadd hahahahah.. snacka om att vara mätt :O
sen kollade vi i olika affärer.. oså sist till gina och ja ittade en söt klänning :D som ja köpte!
elin köpte en kofta :)

sen typ kollade vi lite mer och sen GICK vi hem.. bra gjort.. oså köpte vi jordgubbar innan vi gick oså MUMMS!!! as gott verkligen!! :O
sen va man så trött att vi orkade knappt gå typ oså när man skrattade så HAHAHA.. aaaa. vi typ vinglade massa.. :P men sen va man ju då hemma.. och ja slängde mej i söngen direkt haha.. låg där en stund sen kom jag till datan :) är så otroligt trött än ... fyyy!1
men funderar på att åka oh sola lite ikväll.. elr nåt! :)

juste ja..
Malin & Pappa, har svarat på eran kommentar i det inlägget ni kommenterade.. viste inte vart ja skulle svara /skriva heheh! :P

men nu ska ja typ.. ja vet inte :P snacka vidare med Josefine!! :d<3
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0