suck

sitter i sängen nu och suttit vid datan en sund..
men MÅSTE göra läxor.. elr läxa och läxa de e ju egentligen en sv läxa.. (läsa boken) och måste skärpa mej nu och börja läsa mer :P
sen ska ja öva på so redovisningen i mon oxå! -.-''
pallar inte :P
helt tyst är de här hemma.. ganska skönt ändå..
brorsan sitter i rummet och övar prov!..
oh vet ni? fatta hur mkt jag skulle vilja ha en båt :O HAHAHAH.. ne men seriöst!!
mysigt och va ute en solig dag typ oså ligga oh sola :D mitt i vattnet! men men.. får la köpa en gummibåt?? hahahha nej de vågar ja inte ifall den går sönder :S

aja..?! nu sitter jag och skriver massa ändå?! fast jag ska göra läxor :P
men kollar på klänningar oxå! :) hittade en jätte fin !:) istället för bild kan ni få video! :)

Jersey Vest Top Dress SEK 299, Rare Fashion - NELLY.COM

 

 

Och shorts?! :)     Prince Low Tania Shorts SEK 399, Only - NELLY.COM

Narrow Light Dry Jeans SEK 395, Cheap Monday - NELLY.COM
bara för att ja älskar att kolla på kläder :) nu vill man bara ha pengar oxå! hahahah :P neee nu ska ja läsa!
puss och kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0