stan med elin..

Va nyss på stan med elin! :)
kollade klänningar oså på Once .. hittade några fina som vi provade xD
trångt i ett ohsamma provrum? ;P
sen gick vi oh kollade skor och mina fötter har krymt :O måste ha strl 36 :OO hahhahahaha
men sen så gick vi till Mc oh köpte glass :D
gott gott!
halv 5 kom elins pappa oh hämtade oss .. SNÄLLT!! :)
oså nu är jag hemma :P

skolan gick bra! faktiskt ganska fort oxå :O
Jag och johanna är ju bara bäst på att baka på hemkunskapen oså :J :D gjorde vitlöksgiflar?! :P men vi fick inte äta dom :P utan vi fick saft och sockerkaka !

blir inte stallet idag för
Dixie får vila idag :)

Ska nog äta nåt? sen plugga!
håller på att lägga upp bilder på facebook .. fick mer bilder av millan nu från stockholm.. kanske kan lägga upp några här?

ja de gör jag! :) men inte alla hehe.


ALLA BILDER HÄR ÄR TAGNA AV EMILIA NILLSSON :D



Kommentarer
Postat av: Emmee

sv; thnx little sister :D <33

2010-05-17 @ 19:06:48
URL: http://photofire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0