Nu så är vi på väg hem :) Elr har vart i b...

foto0618 (MMS)

Nu så är vi på väg hem :) Elr har vart i bilen en stund! :p men dagen har vart super kul! Ska försöka berätta lite hur det gick! dom kom och hämtade mig och jag fick en Mick haha Oså red jag lite över allt men hon Stegrade inte. Så vi gick vi in på banan . Skulle hoppa en Oxer och vad händer? Jo hon stannar. Senare så började hon Stegra och slänga sig upp oh ner. Och kom Aldrig över hindret. Dom filmade Oså :p och red då för Tobbe larsson :) snackade lite med han Oså! Coolt haha :) sen så efter jag hade ridit så väntade jag på att bli intervjuad :) sen så tog millan hand om Dixie tack :)<3 så hämtade en tjej mej och så fick jag gå till en kamera man som skulle då intervjua mej det gick bra. Oh sen fick vi åka hem! :) Kmr bilder sen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0