nej men bara lite pigg ,,.....

Hemma igen nu! :P
känns som ja gjort mkt sen ja skrev här :P
ska försöka skriva så ja får med det mesta!
Tog moppen upp till stallet.. elr aa.. brorsan körde mej hahah.. pinsamt.. man vill ju köra själv -.-''
men så när vi nästan va framme så hör vi nåt låta från moppen skit mkt.. oh ja bah "vafan" typ :P
så stannade vi oh kollade.. stödet hade gått sönder?! och drogs mot asvalten.. good...
så den plockade han bort.. och så körde jag han istället resten hahah.. va bara tvungen! :)
gick jätte bra!
sen så skulle ja egentligen bara ut oh gå med dixie men hoppade upp och red ut me mjukis brallor :P
red en sväng i skogen ovanför ridbanan! gick skit bra.. inget krångel elr nåt!!
sen kom ja tillbaka och fixade de sista.. gick en sväng med sandra och alvin :)
ohsen körde hon hem mej! :)<<3
så va min dag.. lite kortfattat men det hänt mkt!
hoppas alla fått en bra torsdag och öntligen fredag i mon!
hurra! hahah
kraaaam

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

SV: jag svarade på din fråga som en dagens fråga på min blogg :)

2010-05-06 @ 22:32:23
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: johanna

låter som min moppe de dumma stödet ramlade ner hela tiden :P

2010-05-07 @ 13:40:35
URL: http://www.johannasdjur.blogspot.com
Postat av: jessica

Sv till johanna, kommer inte in på din blogg tyvärr så måste svara här! :) skulle du kanske kunna skriva elr skicka länken här :)

2010-05-07 @ 17:57:24
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0