hmm?!..

kommer inte på någon rubrik :P
sitter och äter frukost som alltid när jag skriver bloggen på morgonen!:P
igårkväll kunde ja inte somna för att ja hade så ont i halsen och de blev tort.. och så täppt i näsan.. så va tvungen andas genom munnnen?!.. och de gjorde jätte ont.. fuck fuck..
så låg där massa minuter.. sen somnade jag ändå!
vaknade av samma sak typ.. jätte ont i halsen :((
och är förkyld.. när ska de gå över?
teränglöpning på idrotten kommer ju gå bra-.-''
men men!
får la göra mitt bästa :)
solen skiner ute och de är snart 14 grader :D kanske börjar bli sommar på redigt nu? :)
men ha de bra allihopa!
pussar

Kommentarer
Postat av: evelina

Det tror jag med, får man hoppas iallafall :)

2010-05-11 @ 07:47:27
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0