Heej! Ja nu har jag inte uppdaterar på 2 ...

Heej! Ja nu har jag inte uppdaterar på 2 dagar oh var tvungen ta ledigt från Bloggen lite !men nu så är det som vanligt igen! Sitter oh äter frukost oh solen skiner ute, det är 19 grader oh man blir ju glad av solen!! :-) igår kväll hämtade vi En transport som vi Ska hyra nu, sen kanske köpa :) Fan snart är det sommarlov :o 2 veckor kvar bara! Tiden går så fort!! Oh planerna inför sommaren är än så länge , åka till estland 1 vecka, öland 1 vecka, vara i skåne hos pappa malin oh Tintin hur länge vet jag inte :p oh Dixie ska följa med :) men hoppas det blir bra väder :p men Aja nu hinner jag inte skriva mer måste äta sen ut med hundarna :) puss


Kommentarer
Postat av: pappa och malin

Ska bli skit kul att rida ihop allihop,säger både jag och Tintin..då kan vi rida ner till banan:)..Väntar bara på min nya sadel så jag slipper rida barbacka hela sommaren oxså ...Ska bli jätte kul att träffa Dixie mera hon är verkligen en DAM med skinn på näsan :) possitivt menat..och Pappa får väll åka 4-hjuling som vanligt haha

2010-05-28 @ 11:11:51
Postat av: jessica

sv till pappa & mmalin; Ja det kommer bli så kul!! oj jhar du beställt en ny? vad för någon? vill oxå ha en ny -.-'' :P ja han får ha 4hjulingen, men vi har mer hästkrafter ;)

2010-05-28 @ 18:19:52
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0