Dagen har vart lite upp oh ner men ganska ...

Dagen har vart lite upp oh ner men ganska bra ändå ! Kom hem för En stund sen oh så blev det duschen direkt! Oh denna dagen har gått fort oh man har hunnit med jätte Mkt :o först träffade jag ju jessica oh red för henne! Oså lite annat! Sen åkte vi hem oh åt kyckling, ris oh sås as gott!! :) sen åkte vi till stallet igen oh tog in Dixie oh Lexx sen iväg till stan för att sola! :) "innesol" var det fullt på så fick åka till ett annat ställe som var Mkt Mkt bättre!! Eftersom jag inte solat på länge blev det bara 10 minuter men hann till oh med bränna mig lite i ansiktet x) men Brunare är jag inte får nog sola ett tag innan ja blir det haha Aja nu har jag Snackat om detta Massa nu :s sen åkte vi hem oh hämtade marcus och hans kompis , körde hem han och sen åkte vi till Tenhult :) lämna En sak till mammas kompis som jag skrev innan :p smart som man e tog jag mina klack skor oh jätte jobbigt att gå där x) Elr nej inte så men Aja :p hmm sen åkte vi vidare till råslätt till robert oh hämtade En data skärm oh sen hem x) så kvällen blev lång i bilen typ? :p nu har Min tumme kramp hahahaha så får nog sluta skriva snart . Men i morgon är det måndag och En ny vecka! Blev förresten ingen Grillning idag :( men får la ta det En annan dag! Men nu ska jag försöka sova oh ladda Min mobil :p annars glömmer jag det oh Aa men hoppas alla kan sova sött puss oh go natt kram från mej :) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0