platta platta...


Nu äter ja frukost.. och klockan är 07.36..
för en gångs skull behöver jag inte stressa så mkt.. :P
måste ju platta mitt hår hela tiden.. men idag va de inte så lockigt/vågigt :)

jaa.. skolan börjar halv 9.. ska ut med hundarna som vanligt innna., sen så första lektionen är engelska..med sämsta läraren nu :S
sen sv/eng
-svenska
-mat
-idrott
-so
sen så slutar jag typ halv 3? tror ja .. inte 100 säker..heheh
sen så typ kl 7 är de konsert!! :)
hoppas basen fungerar hahah :D
men aa. :)

sen i morgon ska ja, uffe och millan på konsert i... nån stans kommer inte ihåg vart de va hahah! :)
men skojj blire!<3

men nu ska ja äta vidare.. tog 5 min att skriva detta hahhaha..
pusss heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0