bara liiiite lock..

HAHAAH omg mitt hår..

De e lite lockigt ja!..
kom nyss hem från skolan.. och det har vart en ganska bra dag?! :) fikade och kollade på film på hkk som ja skrev innan..ossååå.. sen städade vi skåpen sen åt vi :) hade lunch rast i en timma? tråk .. för vi bara satt oh hade inget att göra typ.. :p
men sen satt vi på en bänk.. oh så började vattenkrig :o
hämtade min vatten flaska oh fylde på den me elin :) :P
Men allt slutade med att vi blev helt blöta :(
jag hade inte en enda torr fläck på mig.. snyft HAHHAHAH.. men ja lyckades inte direkt ge igen heller :O
men asso aa... sen slutade det med att ja gick hem och btte om! :) mjukis brallor verkligen ...
spelade twister? oså.. liten stund sen satt vi mest och pratade!
sen slutade vi vid 2 oså kom ja hem :)
fixar mat nu,. elr värmer så ska hämta den nu.. ris och kyckling /sås.. :p
puss på er och hoppas ni ioxå haft en bra dag!



















Kommentarer
Postat av: pappa malin & Tintin

Åh vad du är söööt med uppsatt hår :)

2010-06-10 @ 00:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0