eh?

eh okej?.. såg på min blogg nu att det hade kommit upp nån skit om att ja fått ett mms att hämta?! :s
vet inte vart de kommer ifrån, men såklart stod det ju lösenordet oxå.. men vet inte till vad det va men iaf.. någon av mina läsare har alltså kollat på den bilden eller nåt??! :s för jag kan tyvärr inte kolla för "man kan inte kolla 2 ggr" står de..! aja nyfikenhet??


Ne nu ska ja skriva det ja tänkte skriva från början!..
lagt in filmen nu från när ja red lite dressyr på¨banan, (vid sommarbetet) :)
hon gick super fint!!
men hon va seg i galoppen /fattningen men mitt fel.,. har inte hunnit/kunnat träna på ett tag..men några fattningar sen sitter det :) <3


Hoppas alla har en bra fredag ! för de har jag!
blir att somna tidigare idag för de ska ju komma en i mon och kolla på dixie/provrida<3
Ha de bra!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0