hemresa!

Heej på er! jag har inte hunnit uppdatera så Mkt men nu ska jag försöka skriva lite om vad som har hänt :) jag har test ridit malins fina oh underbara tinker sjukt underbara gång arter.. nu förstår jag dej elin som har tävlat tinker.. jätte skoj oh rida dom :) oh arbetsvilliga :) tintin red sin lilla ponny hur söt som helst :) filmer Kmr ju senare då :) men sen igår så hade tintin kalas och vi spelade lasergame fy Fan va kul det var!! men lite kallt Hehe jag tintin och maya gick oh samarbetade x) oh stackars tintin som sprang in i en vägg haha! men ja.. va har vi gjort mer? malin fixade mina naglar ihåg:) stort TACK Till dig.. dom blev jätte fina :) oh det går snöat i helgen jätte Mkt.. undra om det gjort det hemma ? ! :p men iaf jag har haft jätte trevligt<33 skriver kanske mer när jag Kmr hem och lägger ut massa bilder :) malin fick sjukt fina bilder när jag och tintin red :) kameran lät hela tiden "klick,klick,kick" haha men nu ska jag försöka blunda lite haha pussar och kramar! //jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0