stockholm

va ju i stockholm hela dan igår :) vilket va super kul! :)
resan dit gick jätte fort.. tänkte eftersom vi åkte buss så skulle det gå sakta men de gjorde det inte :o :p
såg ju på film oså oxå :p
först kollade vi hur det var på riksdagen och när dom satt i dendär kammaren elr va de heter :P
osen fick vi lunch så vi gick till Mc.. ja va inte alls sugen på hamburgare.. inte något annat heller men tog cheesburgare och liten pommes iaf ;p
sen efter det så skulle vi gå till Nationalmuseét, ganska häftigt va de där inne!
där va vi i nån timme? sen fick vi fri tid i 2 timmar.,,
men medans vi var inne på nuseét så fick ja as ont i magen.., sen visade de sig att ja fick Magkatarr -.-' kul!..
kunde knappt gå men fick ju försöka.. hade ju inte nåt annat val..
oh dom som inte haft de förstår verkligen inte hur ont det gör .. och kul att de kom på just stockholms resan ! :/
men sen när vi skulle gå runt i stockholm så tog ja en sån tablett.. utan nåt att dricka .. skit svårt att svälja men de gick :P
den hjälper inte förens 30 min senare så ja fick bara genom lida.. surt för ja va lite väck..
men iaf,. va inne på NK vilket va redigt kul :) att se typ "sånna" saker..
sen efter de gick vi till gamla stan? .. hur mysigt som helst! det snöade typ hela tiden vi va där!.. sen gick vi in på Ben & Jerrys.. och emmy köpte glass :)
skönt va de att sätta sej liten stund! :p

och sen gick vi tillbaka till Museét för att gå på toa x)
och sen tillbaka till bussarna.. för då  va klockan nästan 5.. och bussen skulle åka 5!
va redigt trött då.. jag och emmy satt bredvid varandra denna gången och vi fortsatte se på filmen som visåg på vägen dit.. "Farsan" :) sen efter den så somnade jag och emmy.. skit mysigt haha
men kunde dock inte sova så länge för ja.. hur tror ni de är på en buss med bara 9klassare?.. nja inte lugnt precis :p
så ja såg på film istället och tog kort med emmy :)

kom hem typ vid 9? vilket va skönt!

ja.. de blev lite kortfattat om dagen,. men de har vart kul att gå där och sett allt man sett :)
här kommer lite av bilderna ja tog :p orkade inte ladda upp alla :p så "sollade" lite :)



hahahaha ja.. bilderna i slutet är inte ett dugg seriösa :p men kul hade vi!
Hoppas ni hade en bra torsdag! :)



senare idag.. halv 1? blir det lucia övning i skolan.. annars ledig hela dan! :) skönt..
fast ska göra so och bild läxa ..:p
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

SV; Tack! :)

2010-12-10 @ 12:31:44
URL: http://isjustelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vore tacksamm om du skriver mitt namn under bilder som JAG har tagit som du använder.. de börjar bli fruktansvärt frustrerande av alla mail jag får från olika läsare som läser både din och min blogg...(dom tror att dom är tagna från min blogg osv osv osv)

2010-12-10 @ 21:41:11
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: Erika

sv;

Bara hålla tummarna :D

2010-12-10 @ 21:53:51
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0