Caroline

Idag träffade jag Caroline, hon kom på morgonen  vid halv 11 och så va hon här till typ 3 :)
haft superkul , och va kul att träffa henne igen innan hon åker tillbaka till nya zeeland :/

iaf.. så fikade vi lite först och sen åkte vi ner till stan! :)
va svin kallt men de gick ganska bra !:)
köpte lite saker som ja hittade.. elr ah 2 hahah
en t-shirt, och lösögonfransar till nyår då !
sen så va vi där till typ halv 2.. och åkte direkt till stallet och fixade sheron oh sakerna där.. Han fick vila idag :)

och sen åkte vi hem och åt.. så egentligen har vi inte gjort alls mkt idag.. men ändå har de vart kul att träffa henne och för er som inte vet vem caroline är så är det min Gudmor :)
sen tog jag och fixade mina lösögonfransar också. med lite glitter oså ;p

Föresten.. så fick ja en sjukt fin ring av henne.,. på den står det "I Belive", och innuti sitter en sten, som dåkommer mot fingret :) nån sån speciell sten!
sjukt fin och den satt som smäck!
TACK :)




dålig bild :S men fixade till naglarna igen .. :p la till lite mer glitter oså..
hemskt att bilderna blir så fula när resultatet annars är så fint :)



lösögonfransarna.. lika så dom.. bilden visar inte hur snyggt det är i verkligheten hahah
lila glitter saker iaf :)



ringen från USA :)


Hoppas ni alla har de bra :)
nu ska ja se på teve :)
I mon blir det att fira nyår med kompisarna :) kommer bli jätte kul :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: melina

sv; tack så mke :D ja han är min polle :3

2010-12-30 @ 18:02:02
URL: http://ponnysmurfen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; han är en holländsksport ponny, tack! :)

2010-12-30 @ 18:05:45
Postat av: tove - dressyrblogg

sv: okej :D

2010-12-30 @ 18:36:49
URL: http://tovedanielsson.blogg.se/
Postat av: Josefine♥

Var det du som vann "Veckans blogg"? :D

Kika in och kolla! Var det inte du som vann denna gång har du en ny chans i nästa veckas tävling! ^^



Kram <3

2010-12-30 @ 19:32:06
URL: http://josefinebergman.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: okej, de tycker inte jag.. för tänk. vitt schabrak på en vit häst. svart schabrak på en svart häst. brunt chabrak på en brun häst? de låter inte så snyggt i mina öron.. plus att ALL utrustning moonie har är brunt inklusive hans päls.. så de kommer troligtvis se tråkigt ut.. och sen kommer den vita padden under sadelen försöra de hela på ett brun/orange schabrak.. så de blir nog de röd/vita

2010-12-30 @ 19:49:17
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0