åååh :$

Förlåt för dålig uppdatering!! :$

Sitter och snackar med massa på msn :)
plingelingar hela tiden hahah!.. så de tar nog en stund att skriva inlägget hahah!
men iaf!,
idag har nt hänt så mkt!, red vid golfbanorna innan, ganska många golfare ute, men ingen emmy haha :)!
tänk att vi börjar skolan nästa fredag.. fyyyy säger ja bara!! sommarlovet har gått POFF, borta?
så nu blir det nationella prov, val till gymnasie.. fy uscha!! men får la hoppas sista året blir bra!!:D
nu blir det tv och fortsätta snacka med folk på msn!
hoppas ni haft det bra!!
/ / J e s s i c a

Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

man tackar :D

2010-08-11 @ 22:25:35
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Emmee

sv; den kostade bara 999 så den är ju inte så dyr ;) sen hade jag ganska mycket pengar över från att jag fyllt år plus jag sålde min lg eftersom jag inte gillade den :p

2010-08-12 @ 09:28:54
URL: http://photofire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0