Bilder från Skåne<3

Nu kommer lite bilder så kolla nu ;)
endel på hästar sen får vi se va som kommer.. heheh!
FOTO: MALIN<3

Tävlingskläderna jag fick!






Tintin och Lill-G, Jag och JB<3


Malin och JB! :D<3


TinTin & Lill-G<3


JB och Jag




















Otroligt fina är dom tillsammans!!! :O


flyga kan man??! :P







Sista bilden.. elr egentligen inte.. men fanns nästan 1000 bilder.. så kände att de räckte nu ahhaha!
super fina bilder!!<333
Hoppas ni har de bra!
nu har dom börjat me maten !
KRaaaam<333

Kommentarer
Postat av: jessica

De va fina bilder gumman! mamma

2010-04-04 @ 17:30:54
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Hej!

Jag vill tacka för din medverkan i tävlingen på min blogg där man kunde vinna ett snyggt täcke från Charlies Häst & Hund.



Tävlingen är nu avslutad och vinnaren är publicerad på min blogg och kontaktad via mail.

Så gå in och kolla om det vart du!



Kramar/ Stockholmsjenna

2010-04-04 @ 19:44:11
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0