Hoppning <3


Heej<3
Nu skriver ja lite va jag gjorde på träningen då :)<3
Har du inget häst intresse så bläddra ner till föregående inlägg så kan du läsa om min dag istället ahhahaha ;)

Det blev hoppning.. först på några cavaletti :)
som blev då en oxer.. om ni förstår?
sen la vi till ännu mer hinder osv :)
dom hindrerna som blev till banan var:
1.cavaletti
2. cavaletti som blev oxer
3.Plankor :) elr hur man ska förklara.. :P
4.en oxer med bommar då ;)
5.ett räcke (bommen var gul,..hade aldrig haft den färgen innan så den va ju kul att titta på tyckte hon) :P

Sen blev det ju då en bana av allt ihopa :)
och de ser ni ju på bilden :)
hahah bara för jag hade tråkigt målade jag i paint hur alla hinder såg ut.. och även banan<3
och den med plankorna kom inte med :S :P
Puss kram på er och sov gott...
det är ju inte läggdags just nu men men..
hahah puss <33














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0