Musiik :)....

Heej<3
nu sitter jag vid mammas data... för min krånglar hela tiden :s...
så nu sitter jag här och lyssnar på musik :J
och jag är sugen på typ muffins elr något hahah :P
men innan du läser vidare.. klicka på play på den låten under... as bra ;)





så .. har du gjort de?! bra.. nu kan du läsa vidare :P
Jag vaknade vid typ 8 :O för mamma väckte mej.. hon bah "nu ska vi upp till stallet"... ... man bah: jippi?!.. nja... trött va jag ju verkligen så aah.. sugen va man inte.. men sen när man väl var uppe och hade ätit så var de ju ganska okeej ;)
red en sväng :)<3 och idag var dixie blåå :J
Bild kommer sen .. för jag kan inte lägga in den i datan än.. :P så senare kmr den <3
Höstlov är verkligen skönt nu... snart vinter ju :O <3
och snart ska jag till Ullared :D elr aah typ om kanske 2 veckor xD
Skit skojj kmr de bli<33
Men nu ska ja gå och fixa nåt att äta<3
Puss//Jessica

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, älska låten !

Jag har den texten på min blogg med :)

Puss <3

2009-11-03 @ 16:24:36
URL: http://hannaniir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0