Bästa ridturen x)<33

Heej igen :)<3
Kom upp till stallet vid 3? :)
väntade på att veterinären skulle komma och vaccinera dixie :)
Myste lite i hagen me dixie.. sedan kom vet. vid typ halv 5 :P
så då fick hon spruta.. sedan betalade ja oså :P
sen sadla och iväg med Linda och Tjejen :D<3
Tog en runda vid golfbanorna och lite i skogen där :P
hahah snacka om att dom var taggade nu eftersom de börjar bli kallt :P
Blev ganska mkt galopp vid galopp sträckan :)
dixie och jag var först :)
sen när vi stannade .. så såg jag att Linda hade en sån "taggboll" på sitt schabrak :O hahah och ja typ doog.. xD
sen skule hon tya bort den.. oså fastnade den på hennes vante :P HAHAHHAHA xD
och ja dooog av skratt asså.. och hon vifftade och försökte få bord den me en gren men de gick inte hHHAHAHA ;P xD ch rätt som de var kom en uppförsbacke.. och då började båda hästarna galoppera upp för den utan att någon var berädd haha ;P<3
och Linda med sin taggboll på fingret.. xD<3
sen tillslut fick jag bort den.. för den fastnade inte på mina vantar hahah ;P<3
asso aah,. snacka om kramp i magen efter allt skratt hahHAHHA ;P
Sen till stallet och fodra....
innan fodringen tog vi in tjejen och Dixie till lill stallet och tjejens dörr hade typ hoppat ut ur "spåret" så dä försökte vi i nästan 30 min för att fixa de HAHAHA .. hände skit mkt.. men orkar inte skriva nu HAHA :P<33
Aja.. hahha.. bästa ridturen asso<33
Nu kmr lite bilder från ridturen<3
Puss och kram<33



-Myyys i hagen <33




-dags att sadla ;) hahah och solen lös på ;)<3




-Söta Tjejen hahah :)<3




-Försökte ffå en fin bild på både tjejen och dixie... men de gick inte så bra ;P hahahah






-Påväg till stallet :)<33





-Stallet... var MKT finare i verkligheten.. bara för att ja inte har bästa mobil kameran.. + att jag inte kunde hålla handen still :S :P haha<3




-Linda som försöker fixa tjejens box dörr HAHAHAHHA<33




-Go natt på er hästarna x) hahahah<3
erkänn fina ögon dom har ? :O hahah<33




-och en sista bild...<3
mörkt hade de blivit<3

Ha de bäst<33
//Jessica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0