Hemma nu....


Heeej <3
Hahahaha.. ful bild.. ja vet.. men någon gång måste man ju lägga upp bilder.. har vart dålig på de nu :P
Dagen har vart skit bra :)

Vaknade typ vid halv 9.. sen upp och fixade mej och iväg och träna :)
sen Hem och duscha och skynda sig :P
oh sen blev de bilen och åka till väster götland :D<3
Hälsade på kompisar där och hade jätte kul! :)
vi var där till typ 7? sen kom vi hem vid 8 och nu sitter jag här... tänk va tråkigt.. jag skriver alltid sånahär korta inlägg så jag får skriva mer detaljerat xD

När vi var hos kompisarna så fikade vi .. sen så åkte vi och kollade på en av deras häst :)
var där en stund .. jag och en som heter Maria var där och gick ut med hennes häst .. jätte sööt va den <3 :D
i det stallet träffade jag även faster :)
sen så gick vi tillbaka till huset och åt mat :) senare kollade vi lite på yt oså sen var klockan redan typ 7 så då åkte vi hem... och snart kommer Uffe och Millan :)
och i mon blir det ULLARED!!!! :D
Jippiie asso shiiet va ja har längtat :D<33
men nu ska ja hitta min mobil :P
puss heejdå ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0