En liten öde ö...


heeej haha :P
kom inte på någon bra rubrik så det fick bli den här :P haha<3
Just nu sitter jag vid brorsans data.. har jobbat med svenska arbetet en stund.. ska snart gå och göra de igen! så man säkert hinner klart med det<3
Idag slutade jag halv 4 =/ och det är redan mörkt ute då :O
Skol dagen började med elevensval, och då har jag bild.. sen så blev det svenska och då arbetade vi med att skriva berättelse (Robinsonader) elr va de heter hahha :P men sen så var de lunch.. efte det så va de matte sen engelska och sen klassråd :P<3
Och på måndag har vi studiedag och då kmr flickorna till mej (Y)<3
Emmy, elin sv, johanna kmr då :d elin L kunde inte komma :/
men vi ska ha mysigt äta pizza oså<333
Men nu måste jag gå!
ha de bäst alla läsare!
Puss och kraam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0