knäck:J

Heej :))
Har precis bakat knäck :)
Jätte gott :))
men tar ganska lång tid at göra tyyp :O
men nu är jag ju som sagt klar och ska nog smaka en snart hhahaha :P


..-.....

Dagen har vart bra :)
skolan först då.. så hade vi hkk (hemkunskap)och då fikade vi och såg på film :)
sen va de språk.. då såg vi på film XD
sen va de lunch.. nt jätte god mat ju :S men sen så hade vi musik.. då skulle vi göra något julkrysS? oh lyssna på musik.. efter de så slutade vi.. och klockan va typ 1? :D
egentligen skulle vi ju ha matte och fysik.. och sluta halv 4. men då va läraren sjuk !!! jippiee hahah ;)
hoppas han e sjuk i mon me :J hehehehhe

sen efter skolan så följde elin l med mej hem<3
vi tyyp åt och kollade lite på datan,. sen åkte hon till stan me sin mamma? :)
sen efter de så satt ja vid teven.. oså senare gjorde jag knäck :)
men oj.. nu kom ja på att jag måste läsa ut sv boken.. projektet ska vara klart på onsdag :O
så nu måste jag gå hahaha
ha de bra)
pusss //Jessicca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0