Nu är klockan mkt =P

HeejHeej!<3
IDag vaknade jag vid halv 8 =O -.-''
kunde inte somna om .... så ja gick upp och fixade mej lite.. och sen äta oså...
lite senare åkte jag till stallet och massa fix där med ackva!
Sen efter någon timma åkte vi hem oså fixade lite där!..Oh jag tog fram lite saker som jag ska ha me tills i mon!<3
Typ pengar osånt=P vi ska ju till göteborg oh hämta Dixie<3
Sen hörde jag att de va rea på Zoopermarket och då åkte ja dit ;)
haha .. köpte klossar till sadeln och de va jätte billigt! =O typ 4 för 30 kr.. och dom brukar kosta mellan 300-800 kr st! =O hahaha så de va bra!<3
sem så blev de hem igen och fixa lite.. igentligen har jag ju inte gjort så mkt idag hahaha ;P men de känns så hahah xD<33Men aja dagen har varit bra (Y)<3 Trots att ackva åkte.. <3
Nu ska jag in i duschen haha ;P lite sent kanske klockan är ju typ 22.20 haha=D<3
Fortsätt läs<3
Puss och kram<33=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0