Nu är Ackva såld =(

HeejHeej!
Nu är Lilla Ackva såld =(
JAg duschade henne på morgonen och fixade henne,.. sen fick hon stå i boxen hela dagen.. så hon inte skulle smutsa ner henne ^^,men hon ville ju såklart vara ute =P
Sen efter jag släppt in henne åkte vi hem en stund och sen åkte vi dit igen och kollade så de gick bra med henne :)
osen köpa klossar till nya sadeln...(till nya hästen) osen hem igen lite fix oså!
Sen upp med sandra till stallet och ta fram alla saker som ja skulle skicka med ackva... sen efter en halv timma kom dom nya ägarna och först fikade vi och sen lastade jag på ackva =( hon gick lugnt in och stod stilla!<3
Sen massa mys en stund me ackva !<333
Sen säga heejjdå och dom åkte iväg! ='(
Många minnen med den hästen iaf!<33
Pusss och kraam<33

Ackva ville inte komma till mej hahah! xD<33
-Ackva ville inte komma till mej hahaha xD<33


-Ackva & Hennes nya kompis i transporten<3


Kommentarer
Postat av: Emmilijaah

Men det gick bra iaf med Ackva och allt elr? :)<33



Btw, så har jag startat en lite frågestund på min blogg, så gå in på den och ställ en fråga (A)<33

2009-08-04 @ 22:23:15
URL: http://photofire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0