1:a Ridturen med Dixie!<3

Heejsan!<3
Idag så red jag Dixie för första gången! =D skojskoj va de ju!<3
Elin va min fotograf :J (tack)
Ja trodde ju såklart att hon skulle testa mej... men de gjorde hon faktist inte =O
men de kmr väll =P
Hon har ju verkligen "häst" trav,. och inte "ponny" trav tkr ja ;P<3
Men ja gjorde ju inte så mkt,... va ju på banan men ville inte tvinga henne göra så mkt... =P
Sen i morgon blir de Lektion redan =P haha <3
(och dixie måste ju börja "bygga" sina muskler) om vi ska kunna tävla om 3 veckor.. och sen får vi ju se hur hon är att hoppa bana med... men ja tror de går bra :D<3
Här kmr lite bilder som Elin har tagit på mej och Dixie.. kmr oxå bilder när elin rider!
Puss och kram till er!<33


Elin Rider <3



Jag rider<3



Elin rider<3



Jag rider!<3



Jag rider<3



Dixie<3



Jag rider<3



Jag & Dixie<3

Kommentarer
Postat av: Emmilijaah

Mycket fina bilder! :D

Vad vare för ras nu igen ;$<3

2009-08-06 @ 20:17:28
URL: http://photofire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0