anonym..


sV; tack så mke :)
hm.. alltså jag har gjort egna dock är det bara enkla så drf har ja tatt hjälp av andra.. så tyvärr kolla med någon annan :) !





------

Kom nyss in ! så himla skönt var de i solen!!
helt slut efter att ha städat hela dagen, låter inte värst jobbigt men de va sjukt jobbigt :o dessa äckliga micro (hur man nu säger de i plural?!) hahah men uuusch ja!
men eftermiddagen gick ganska snabbt!!

ja bara tänker hela tiden HÄSTTRANSPORT HÄSTTRANSPORT och fortsätter jobba!!
för de e ju vad pengarna kommer gå till! :)

om en stund ska ja äta.. sen ska ja och mamma åka och köpa "foppa" tofflor.. bara för att mina e borta och super skönt oh ha de på jobbet ju :D!

PUSS

min förra saknade ponny :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med den ponnyn? :o

ska vi följa varann via bloglovin? :D

2011-06-27 @ 18:43:57
Postat av: Ina

hej :D

Är inte det Dixie ?

2011-06-29 @ 14:38:29
URL: http://behappydontworry.bloggplatsen.se
Postat av: Ina

Naw lilla dixie :D

Ja :) Jag red henne när jag va 8-10 år och hon va nog 4-5 tror jag men sen såldes hon till halland.. Vet du var hon är ?

2011-07-04 @ 14:17:30
URL: http://behappydontworry.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0