planering på G!

ja nu ska ja planera!!
måste seriöst planera både för mej och sheron nu! våran träning !
för eftersom vi ska börja tävla och komma ut måste vi skärpa oss lite.. och ha bestämda dagar då vi ska göra si elr så.. :p ja ni fattar?! :)

men det gör ja sen så ni kan få se om de skulle va intressant?

Red iaf innan!
på med sadel och träns och regnkläder eftersom de regnade men de stoppade inte oss ! nejnej! :p
började med att skritta en bra stund och sheron va pigg och framot! vilket va kul!
red galopprundan.. så först gick vi förbi maskinhallen där de stod ovanligt många fordon.. men de klarade han galant att gå förbi :)!
sen travade vi en stund och han va sjukt pigg så sen släppte ja honom så han fick galoppera av sej!
de tyckte han va redigt skönt :)!!
sen så jobbade jag honom endel och han va riktigt fin ! spände upp sej och böjde på nacken och såg riktig maffig ut!! :) de gillar vi!! (Y)

red kanske 45 min? och han va lite svett och blodådrerna upp pumpade :p

som tur regnade det inte hela tiden !

sen tog ja in alla så fick dom kvällsmat!

nu e ja iaf helt slut! har vart en lång dag.. kom ju hem precis från stallet och hann knappt va hemma nåt innan stallet så.. ska äta strax oxå!

men ikväll kommer iaf en planering upp :)
PUSS


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Hihi, men din blogg är så bra .. :)

2011-08-10 @ 20:19:22
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: ..LINNEA...

sv: jo det är bra med mig! Vad har du gjort idag då? :)

2011-08-10 @ 20:29:58
URL: http://linnealundgren.se
Postat av: Erika

Planering är inte helt fel. :)

Jag har inga bestämda veckodagar jag gör saker med mina.

Men gör vecko schema.

Eftersom det varierar lite vecka till vecka.



Men gör schema typ varje lördag, eller senast söndag för veckan efter.

Så jag kan planera min vecka, då man kanske inte enbart vill va i stallet 4 timmar om dagen. :P



Planerar in vila osv. :)

2011-08-10 @ 20:38:29
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0