Snart iväg..

Nu har ja fixat iordning mej!
om en stund åker jag med elin och fotar henne när on ska rida moonie!

så de blir att vara fotograf ;))

insåg att ja hade lågt batteri på mobilen så får snabb ladda den nu.. men åker nog runt 10 så den hinner ju bli laddad!
i helgen ska ja nog fixa bett oxå.. till sheron, har bara ett rakt .. så mkåste ha lite att variera mellan så det blir nog;

vanligt 3-delat

och vanligt 2-delat

får se vilket han går bäst på!
Känns som om han blir så stark i munnen på de raka (ute i skogen)
ett sånt har;


sån som kanske kan ge tips va han borde ha?
han ä väldigt väldigt pigg i skogen och tar upp huvudet mkt, han lyssnar ioförsig bra oxå, men blir som sagt hård i munnen elr hur man ska förklara.
får kanske gå in på nån hästbutik och rådfråga :)
ha de bra
/ // J e s si c a

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

sv:haha, aa ;) det jan du va ;D

jag ridser med 3-delat i hoppningen och när jag rider ut , i dressyren så rider jag med 2-delat :)

om han blir sådär stark när du rider ut (det blir min häst med) så kan du ju alltid testa att böja han åt siderna och rida lite "dressyr" ute i skogen :)då får han ju det lite jobbigt att springa upp med huvudet och vara stark. :D

2010-09-25 @ 09:31:43
URL: http://hannabresellss.blogg.se/
Postat av: emmee

sv; tack <3 hähä ah jag vet :p men det är lugnt :)

2010-09-25 @ 11:21:36
URL: http://photofire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0