lite sämre..

Det blir lite sämre uppdatering på vardagarna här på bloggen.. lite kortare inlägg osv. Men nu ligger jag i sängen oh tänkte passa på åt skriva lite! Skolan idag gick ju jätte fort!! Första lektionen va So .. sätt vid datan hela tiden så det gick mega fort x) sen efter so'n så hade vi sv./ engelska de gick oxå fort haha . Oh sen va det svenska . Läste då! Sen åt vi.. oh efter det var det idrott som ja inte kunde vara med på för att jag haft ont i halsen jätte länge och är förkyld :( hoppas att det går över! Men sen klockan 13 gick jag hem . Fixade lite snabbt sen iväg till bussen.. 1an till huskvarna ! Oså iväg till moppe kursen.. så ny vet ni hur min dag sett ut :) oh nu måste ja försöka sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0