Jag kan inte beskriva lyckan :')

ja precis som rubriken..
Det går inte beskriva lyckan att fått lära känna dig, att få dela vardagen med dig är otrolig.
de få gångerna jag inte är hos dig känns som att något saknas, att man tappat något
att efter många år hittat sin perfekta dröm och får dela den med en otroligt fin Sheron
går inte att beskriva hur mycket han betyder för mej
att äntligen kunna åka ut på tävlingar, att äntligen kunna rida ut själv
..
ja allt sånt
att se dig komma gående mot en är som att livet verkligen är värt att leva
ni som aldrig har med hästar oh göra får aldrig uppleva dendär speciella känslan av att verkligen ha en
vän, som ställer upp till 110% och alltid gör sitt bästa.
Passar kemin ihop så övervinner det allt.. det säger bara klick så vet man att det kommer funka.


Ja men nu ska ni iaf få se videon, jag vet att jag borde ha hjälm och att vi inte kommer med i bilden ibland.. men det är för att jag inte hade någon som filmade så var tvungen att lägga kameran på ett bord :)
men hoppas de inte gör något.. första gången jag tömkör sheron, traven var lite ostabil ibland, men träning som gäller, han lyssnade jätte bra med hjälp av tömmarna och rösten!
åh ännu en gång e Jessica glad, jag själv va helt död efter att ha gått en stund.. är ju inte helt frisk än så de tar på krafterna så fort man rör sig.
men nog med snack.. här kommer videon, och la till musik så ni skulle ha nåt att lyssna på . hoppas ni gillar låtarna, själv tkr ja bra om dom! :)
Enrique Iglesias
.





Direkt länk <----


/ / J e s s i c a

Kommentarer
Postat av: Tuva

sv; Tack så mycket, detsamma :))

Japp, jag har två egna :p <3

2010-09-10 @ 21:40:09
URL: http://hoppetossans.blogg.se/
Postat av: Tuva

sv; Ett d-ponny sto som heter Victorious Threepio ("Ärtan") som jag tävlar upp till LB med i hoppning, ska starta LA i vår och en c-ponny valack som heter Rohannes Roan ("Roan") som jag har tävlat LC hoppning med men nu är han tyvärr skadad och börjar bli lite för liten :(

2010-09-11 @ 08:53:09
URL: http://hoppetossans.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fin häst. :)

2010-09-12 @ 11:25:17
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0