samarbete<3

allt hänger på samarbete när man rider..
mellan ryttare och häst, och Sheron är en sån häst att han vill samarbeta.. han ställer upp och jag ställer upp
= vi ställer upp för varandra!

men nu ska ja berätta lite om träningen!
blev litet lugnare pass idag, han blir mkt tröttare nu ioh med att han inte är klippt.. men ska bli klippt om ett tag.. svettklippning/täckesklippning.. men iaf..
hoppade heller inte högt.. låg runt 50-70 cm .. tränade mest på avståndet och att det skuille bli ett bra hopp över. och det blev det oxå! han va så sjukt duktig! :)

efter en stund så tränade jag med lite koner oxå.. som vi inte filmade
men det blev det oxå.
Blev oxå lite galopp övingar.. att byta galopp mm. och gissa hur han va då?
duktig som vanligt :p
han lyssnade jätte bra och bytte när jag bad honom , så vi kunde träna galoppen /konditionen endel bättre :)

sen tog jag av sadeln och skulle ta ett hopp barbacka (2 gången jag gjort detta så balansen är la inte den bästa men man måste ju öva hehe )
men det gick iaf oxå jätte bra.. :)
Här kommer filmen iaf!



Direkt länk

strax ska ja äta.. elr om en stund! gott!!:)
jätte fint väder är det ute!
Hoppas ni har det bra!
/ / J e s s i c a

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

vad fina ni är :)

sv: ja det såg jätte fint ut :) såg du på det (på vm)

2010-10-09 @ 17:45:34
URL: http://hannabresellss.blogg.se/
Postat av: Hanna :)

vad fina ni är :)

sv: ja det såg jätte fint ut :) såg du på det (på vm)

2010-10-09 @ 17:45:34
URL: http://hannabresellss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0